Wiosenna kampania Reportera
Ruszyła ogólnopolska kampania Reportera. Wiosenny wizerunek ma zazadanie umocnić pozycję marki jako miejskiego brandu odzieżowego.
- Energia miasta to nasze źródło inspiracji. Jesteśmymiędzynarodową, miejską marką dla energicznych, odważnych ludzi,którzy lubią poczuć wyjątkową energię mody i siłę emocji, jakieniosą ze sobą nasze ciuchy - mówi Marek Szostak, Brand ManagerReporter S.A.
Autorem zdjęć jest Paweł Fabjański, stylizacje przygotowałSławek Blaszewski, a produkcją sesji zajęła się agencja Shoot me.Sesja realizowana była we Frankfurcie i w Warszawie.
Kampanię Reportera znajdziemy również na stronie internetowej.Projekt strony przygotowała agencja OS3 Multimedia.
Kampania obejmie zasięgiem Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią -ponad 200 salonów na terenie kraju oraz 60 poza granicami m.in. wCzechach, na Słowacji, Ukrainie, w Rosji, na Litwie, wBułgarii.
Działania prowadzone będą także w internecie oraz w prasie.Reporter nawiązał współpracę z showroomem Tweed, gdzie możnawypożyczać najnowszą kolekcję.
Dołącz do dyskusji: Wiosenna kampania Reportera