Rusza kolejna edycja „Wiosennej Zdrapki Super Expressu”
Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej loterii „Wiosenna Zdrapka Super Expressu”. Zabawa potrwa 10 tygodni, a przez dwa kolejne tygodnie odbędą się „Wielkie kumulacje”. Główną nagrodą w loterii jest samochód marki Suzuki.
Do udziału w loterii potrzebne są specjalne, bezpłatne, personalizowane karty do gry, które zostaną dołączone do całego nakładu „Super Expressu” (ZPR Media) pięciokrotnie: 27 marca, 10 kwietnia, 24 kwietnia, 8 maja i 25 maja. Zadaniem uczestnika loterii jest zdrapywanie na swojej karcie liczb, które codziennie publikowane będą w „Super Expressie”.
Zdrapanie trzech jednakowych symboli w ramach jednego diagramu gwarantuje wygraną przypisaną do tego diagramu. Czytelnicy będą mogli wygrać od 200 zł do 5000 zł. Mechanizm gry daje wielokrotną możliwość wygrania, ponieważ oprócz nagród gwarantowanych losowane będą nagrody niezgłoszone. Ponadto czytelnicy mogą brać udział w weekendowej zabawie SMS „SuperNumer”. Nagrodą główną w loterii jest samochód osobowy Suzuki.
„Wiosennej Zdrapce Super Expressu” towarzyszy kampania promocyjna w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat) i radiu (Eska, VOX FM, Wawa, Eska Rock, Polskie Radio). Loterię wesprą także działania autopromocyjne, które pojawią się w głównym grzbiecie „Super Expressu”, dodatku Fokus TV, przy krzyżówkach „Super Express”, w dodatku telewizyjnym „Super Expressu” oraz miesięcznikach należących do Grupy ZPR Media.
Kampanię przygotował dział marketingu „Super Expressu”, który odpowiada także za scenariusz spotu telewizyjnego (jego autorem jest Filip Jagiełło). Media zewnętrzne (czyli nienależące do Grupy ZPR Media) zakupił dom mediowy Starcom. Za obsługę mobilną projektu odpowiada spółka Teleaudio Dwa.
Według danych ZDKP w ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” wynosiła 138 069 egz.
Dołącz do dyskusji: Rusza kolejna edycja „Wiosennej Zdrapki Super Expressu”