Wirtualna Polska zachęca do ekologicznego podróżowania w kolejnej edycji akcji „JedziemyWPolskę”
Tegoroczna, szósta już, edycja akcji „JedziemyWPolskę” skupia się na obszarach związanych ze zmieniającym się środowiskiem w naszym kraju. Dziennikarze Wirtualnej Polski opowiedzą, jak podróżować w ekologiczny sposób, a także pokażą miejsca, w których już teraz widać skutki postępujących zmian klimatu. Akcja startuje 1 lipca i potrwa do końca sierpnia.
W ramach akcji dziennikarze Wirtualnej Polski odwiedzą kilkanaście wakacyjnych miejsc w kraju i przygotują kilkadziesiąt materiałów, które będą publikowane na stronie głównej WP oraz w specjalnym serwisie Jedziemywpolske.wp.pl. Będą to nie tylko reportaże, ale też wywiady i materiały wideo. Pokażą, że „ekologiczna Polska” rozwija się coraz szybciej. Widać ją również z dala od wielkich miast. Cykl opowie o miejscach, które warto odwiedzić, często nieodkrytych, a wartych uwagi oraz o tych, których krajobraz ulegnie przekształceniu w związku ze zmianami klimatu.
„Wakacje 2023 nie mogą obejść się bez cyklu »JedziemyWPolskę«, który każdego roku budzi duże zainteresowanie użytkowników WP. Zależy nam na tym, by tworzyć angażujące treści także w sezonie letnim, a sukces naszej akcji pokazuje, że Polacy są głodni opowieści i relacji z ciekawych miejsc, nawet na urlopach” – mówi Michał Gąsior, head of content Wirtualnej Polski.
„JedziemyWPolskę” zawita m.in. w Poleskim Parku Narodowym, na Pojezierzu Kujawskim, nad Soliną i oczywiście nad Bałtykiem. Odwiedzi też polskie winnice, beach bary w centrach miast czy budowane przez samorządy w pobliżu ruchliwych dróg tężnie.
W poprzedniej edycji reporterzy WP odwiedzili popularne wakacyjne miejscowości i doradzili jak w czasach drożyzny podróżować z niewielkim budżetem.
Wirtualna Polska Holding w pierwszym kwartale br. zwiększyła przychody swojego segmentu reklamowo-subskrypcyjnego o 24,2 proc. do 163,18 mln zł, z czego 158,33 mln zł to przychody gotówkowe. - Głównie dzięki większym przychodom z subskrypcji, a także uwzględnieniu wyników spółek Grupy Audioteka, Benchmark, Mediapop od IV kwartału 2022 r. - wskazała firma w sprawozdaniu.
Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska zachęca do ekologicznego podróżowania w kolejnej edycji akcji „JedziemyWPolskę”