SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Właściciel marki Hotailors zyskał 12,6 mln zł na dalszy rozwój

Polska firma Travel Manager, właściciel marki Hotailors zajmującej się organizowaniem podróży służbowych, ogłosiła zamknięcie rundy inwestycyjnej seed. Pozyskała w niej od inwestorów łącznie 12,6 mln zł na dalszy rozwój.

Na liście inwestorów Hotailors DialCom24 (twórcy Przelewy24), Mariusz Kozłowski (przewodniczący Rady Nadzorczej Mindspace Poland), Dawid Sukacz (21 Concordia), Adam Kwaśniewski (były dyrektor Google w Dubaju), a także fundusz inwestycyjny Alfabeat.

- Rynek podróży służbowych jest wart prawie 1,5 bln dolarów rocznie. A dzięki naszemu rozwiązaniu jesteśmy atrakcyjnym partnerem dla największych światowych firm. Pieniądze pozyskane od inwestorów pozwolą nam na szybką ekspansję – mówi Filip Błoch, prezes i współzałożyciel Hotailors. - Z sukcesem zakończyliśmy również udział w programie rozwojowym SAP.iO Foundry. Naszym celem jest zdobycie kolejnych klientów z listy Fortune 500 - dodaje.

Travel Manager pomaga organizować podróże służbowe

Travel Manager ułatwia firmom organizowanie podróży służbowych, specjalizuje się w obsłudze wyjazdów pracowników zewnętrznych (czyli pracujących na kontraktach). Za pomocą platformy Hotailors mogą oni rezerwować wyjazdy w ramach przysługujących im limitów, natomiast firma otrzymuje jedną zbiorczą fakturę.

Hotailors umożliwia firmom dostęp do kompletnej wiedzy na temat kosztów podróży służbowych i realne zarządzanie nimi. Daje również kontrolę wydatków w czasie rzeczywistym.

- W czasie kryzysu zacieśniliśmy też współpracę z Amadeusem, światowym liderem technologii w branży hoteli i podróży - wspólnie tworzymy rozwiązania, które pozwolą zwiększyć bezpieczeństwo podróżnych, co będzie bardzo ważne obecnie, gdy pracownicy znów zaczynają podróżować - dodaje Maciej Stopierzyński, dyrektor ds. technologii i współzałożyciel Hotailors.

- Efektem epidemii będzie m.in. to, że firmy jeszcze częściej będą zatrudniały specjalistów jako pracowników zewnętrznych. Do obsługi ich podróży służbowych będą potrzebowały takiego narzędzia jak Hotailors - podkreśla Michał Szeksztełło, dyrektor operacyjny i współzałożyciel Hotailors. 

Dołącz do dyskusji: Właściciel marki Hotailors zyskał 12,6 mln zł na dalszy rozwój

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl