Włoski romans reklamuje nielimitowane kontakty w Simplusie (wideo)
Rusza kampania reklamująca nielimitowane kontakty z wybraną osobą w Simplusie. Akcja jest utrzymana w konwencji włoskiego romansu z lat 40-tych.
Startująca właśnie kampania Simplusa reklamuje usługę "Swobodny numer", w której otrzymuje się możliwość nielimitowanych rozmów i SMS-ów z wybraną osobą w tej sieci. Kreacja przekazu jest utrzymana w konwencji włoskiego filmu romansowego z lat 40-tych, opierając się na zabawnych dwuznacznościach. Jest to szósta kampania reklamowa Simplusa, która wykorzystuje popularne gatunki filmowe - poprzednie nawiązywały do westernu, horroru, filmu kostiumowego, południowoamerykańskiej telenoweli i filmu wojennego.
Akcja jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TV4, TV7, TVN Style, kanały z pakietów At Max i Discovery), obejmując ponadto radio (ZET Barometr Young, RMF FM) i kina (plakaty w sieciach Multikino i Cinema City) (plakaty). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca października - przygotowała agencja reklamowa Team One, a natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Włoski romans reklamuje nielimitowane kontakty w Simplusie (wideo)