Wokalistka zespołu Łzy reklamuje napój R20
Na początku lipca ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa napoju energetyzującego R20, którą przygotowała agencja Wojownicy z Wrocławia.
W ramach prowadzonych działań zrealizowano spot reklamowy z udziałem wokalistki zespołu Łzy, Anny Wyszkoni. Powstał on w oparciu o flagowy produkt 'Wojowników' - ADs & Music, czyli jednoczesną produkcję teledysku i spotu reklamowego. Istotną częścią prowadzonych w ramach kampanii działań marketingowych jest również stworzenie nowej strony produktowej R20 (http://www.r20.pl/), a także wsparcie całości akcji działaniami BTL (w tym opracowanie koncepcji kreacyjnych i produkcja materiałów POS).
Częścią kampanii jest także konkurs konsumencki, w którym klienci wysyłając kody z opakowań napojów R20, mają szansę zdobyć atrakcyjne nagrody, między innymi skutery.
ADs & Music to projekt przygotowany przez agencje reklamowe 'Wojownicy' oraz MPC CREATIVE przy dużym udziale stacji muzycznej MTV. Idea projektu polega na produkcji klasycznego teledysku z product placement, na bazie którego powstaje spot reklamowy.
W projekcie ADs and Music wykorzystuje utwory największych polskich gwiazd muzyki (do tej pory, m.in. Sidney Polak, Da Luxe, Łzy).
Dołącz do dyskusji: Wokalistka zespołu Łzy reklamuje napój R20