WPP łączy agencje BCW i Hill & Knowlton w Burson
Koncern reklamowy WPP połączy globalne agencje doradztwa komunikacyjnego BCW oraz Hill & Knowlton w jedną markę Burson.
W ramach połączenia Corey duBrowa, obecnie na czele BCW, został mianowany globalnym CEO Burson. AnnaMaria DeSalva, obecnie globalna prezes i CEO Hill & Knowlton, obejmie rolę CEO Burson.
- Połączenie Hill & Knowlton i BCW jest niezwykle synergiczne, tworzy czołowego partnera dla liderów biznesu, którzy koncentrują się na rozwoju komercyjnym, zarządzaniu ryzykiem i kapitale reputacyjnym - powiedziała AnnaMaria DeSalva.
DeSalva i duBrowa razem będą nadzorować strategię agencji, obszar obsługi klienta i prace zespołów. Burson rozpocznie działalność 1 lipca 2024 r., a jej branding zostanie zaprezentowany jeszcze w tym roku, przypuszczalnie na festiwalu reklamowym we francuskim Cannes.
Zobacz: WPP łączy agencje VMLY&R z Wunderman Thompson
Hill & Knowlton zmienia się w Burson
Zmiana obejmie wszystkie rynki, na których działają obecnie BCW i Hill & Knowlton. Prawdopodobnie więc już 1 lipca polski oddział Hill & Knowlton, kierowany przez Grzegorza Szczepańskiego, zmieni nazwę na Burson. - To niewątpliwie dobry dzień dla branży public relations - ocenił Grzegorz Szczepański.
Nowo powstała agencja Burson będzie zatrudniać ponad 6000 pracowników na 43 rynkach na całym świecie. Jej nazwa to hołd dla zmarłego Harolda Bursona, pioniera i twórcy nowoczesnego pojęcia public relations i komunikacji strategicznej.
Agencja Burson będzie obsługiwać ponad połowę klientów z listy Fortune 100 w zakresie PR korporacyjego i public affairs.
Dołącz do dyskusji: WPP łączy agencje BCW i Hill & Knowlton w Burson