Wspólny portal Grupy TP
Telekomunikacja Polska i PTK Centertel uruchomiły zintegrowany portal internetowy, prezentujący ofertę TP i Orange
Informacje o usługach telefonii stacjonarnej, komórkowej i dostępu do Internetu znajdują się teraz w jednym miejscu. Nowy portal wyróżnia spersonalizowane podejście do oczekiwań i preferencji klientów. Ułatwia on dotarcie do informacji na temat oferty Grupy TP oraz zakup wybranych produktów i usług poprzez serwis internetowy.
- Portal internetowy Grupy TP jest efektem strategii budowy operatora zintegrowanego. Wprowadzenie na polski rynek usług konwergentnych wymaga nowego sposobu prezentacji oferty. Dlatego stworzyliśmy narzędzie, które w wygodny dla klientów sposób łączy funkcjonujące dotychczas niezależnie serwisy TP i Orange – powiedział Marek Hancke dyrektor Pionu Komunikacji Korporacyjnej TP.
Nowy portal jest on zbudowany w oparciu o trzy kluczowe obszary:
• telefon domowy
• telefon komórkowy
• Internet
Wpisując jeden z adresów: http://www.tp.pl/, http://www.orange.pl/, http://www.neostrada.pl/, użytkownik otwiera jedną z trzech podstawowych stron zintegrowanego portalu, dedykowaną interesującym go informacjom. Konstrukcja portalu pozwala jednak w każdej chwili w intuicyjny i wygodny sposób przejść do dowolnego zakresu oferty.
Zmianie struktury towarzyszą również zmiany w wizualizacji portalu, która łączy elementy charakterystyczne dla marek TP i Orange.
Jeszcze w tym roku zaproponujemy nowe funkcjonalności, między innymi tzw. powiązanie kont, umożliwiające dostęp do wszystkich kont użytkownika na portalu za jednym logowaniem, oraz skrzynkę multimedialną MultiBox dla klientów TP, obejmującą pakiet wiadomości e-mail, sms i mms, a także książkę adresową i kalendarz.
Zintegrowane portale funkcjonują już w Grupie France Telecom, m.in. w Wielkiej Brytanii http://www.orange.co.uk/ i Francji http://www.orange.fr/.
Dołącz do dyskusji: Wspólny portal Grupy TP