Współpraca Doro i East Central
Doro i East Central zawierają porozumienie licencyjne w sprawie obecności marek Audioline i Atlantel na rynku brytyjskim
Doro UK i Doro AB w Szwecji podpisały z brytyjską firmą East Central porozumienie licencyjne w sprawie obecności marek Audioline i Atlantel na rynku brytyjskim. Zawarcie umowy oznacza, że EastCentral zyska prawo wyłącznej sprzedaży produktów Audioline i Atlantel na terenie Wielkiej Brytanii.
Na mocy porozumienia licencyjnego, East Central przejmie od Doro sprzedaż produktów Audioline od 1 czerwca 2004. Firma zyska również prawo do wykorzystania marki Audioline w produktach innych firm. W umowie znalazł się również zapis, na mocy którego Doro może udzielić wsparcia w dziedzinie świadczenia usług i dostarczania produktów. Dodatkowo Doro UK zajmie się zapewnieniem klientom obsługi technicznej.
Drugi co do wielkości rynek telefoniczny Europy
Doro UK jest filią Doro AB, spółki notowanej na giełdzie sztokholmskiej i jednego z liderów europejskiego rynku telefonii stacjonarnej. East Central to dynamicznie rozwijający się brytyjski dystrybutor sektora telekomunikacyjnego i elektroniki użytkowej. Pod względem wartości, rynek brytyjski jest drugim największym telefonicznym rynkiem Europy.
„W ciągu ostatniego półrocza, Doro UK poczyniło znaczące postępy - robimy interesy z wieloma dawnymi klientami. Cieszymy się z nowej, kreatywnej formy współpracy z East Central. Umowa będzie mieć pozytywny wpływ na nasze wyniki finansowe w trzecim kwartale” – mówi Tim Mabley, dyrektor zarządzający Doro UK.
„Jesteśmy w East Central bardzo zadowoleni z zawarcia umowy z Doro. Mamy wysokie ambicje związane z rynkiem brytyjskim, a teraz możemy do naszej oferty dodać marki Audioline i Atlantel” – powiedział Rob Kay, dyrektor zarządzający East Central.
„W związku z naszą nową strategią rozwoju, zdecydowaliśmy się zwiększyć rozpoznawalność marki Doro na ważnym rynku brytyjskim. Z tego powodu zawarliśmy porozumienie z East Central. Na innych rynkach zachowujemy Audioline jako markę strategiczną” - mówi Rune Torbjörnsnen, dyrektor generalny Doro.
„Teraz możemy w jeszcze większym stopniu skoncentrować się na marce Doro. Nasza nowa strategia jest oparta na pięciu segmentach klientów: X-cite, X-pressive, X-cellent, X-tra oraz X-ecutive. Obecnie pracujemy nad rozszerzeniem oferty produktów” – podsumowuje Torbjörnsnen.
Dołącz do dyskusji: Współpraca Doro i East Central