Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie. „Kobieta i Życie” liderem sprzedaży
W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Wszystkie pisma odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2015 roku wyniosła 353 881 egz. W porównaniu do kwietnia 2014 roku zmniejszyła się ona o 20,41 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 324 434 egz., po spadku o 14,80 proc.
Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 6,41 proc. do 316 368 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 23,18 proc., odnotował magazyn „Cała Ty” (Phoenix Press), który spadł z miejsca szóstego na siódme - ostatnie. Sprzedaż ogółem tego tytułu w kwietniu br. wyniosła 127 946 egz.
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 459 952 | 353 881 | 353 881 | 489 894 | 444 622 | 444 622 |
Świat Kobiety | 459 848 | 324 434 | 324 434 | 489 919 | 380 804 | 380 804 |
Dobre Rady | 452 000 | 316 368 | 316 368 | 500 000 | 338 034 | 338 034 |
Poradnik Domowy | 378 771 | 275 930 | 275 930 | 430 000 | 337 944 | 337 944 |
Claudia | 312 000 | 178 972 | 178 972 | 385 639 | 223 340 | 223 340 |
Olivia | 224 979 | 144 637 | 144 637 | 224 953 | 152 588 | 152 588 |
Cała Ty | 230 000 | 127 946 | 127 946 | 340 785 | 166 555 | 166 555 |
W kwietniu br. w porównaniu do marca br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem, pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 17,98 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 6,61 proc., odnotował „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska).
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | kwiecień | marzec | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 459 952 | 353 881 | 353 881 | 449 942 | 354 204 | 354 204 |
Świat Kobiety | 459 848 | 324 434 | 324 434 | 434 854 | 320 042 | 320 042 |
Dobre Rady | 452 000 | 316 368 | 316 368 | 457 000 | 290 022 | 290 022 |
Poradnik Domowy | 378 771 | 275 930 | 275 930 | 409 275 | 295 472 | 295 472 |
Claudia | 312 000 | 178 972 | 178 972 | 305 340 | 162 700 | 162 700 |
Olivia | 224 979 | 144 637 | 144 637 | 219 934 | 122 599 | 122 599 |
Cała Ty | 230 000 | 127 946 | 127 946 | 233 000 | 120 217 | 120 217 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie. „Kobieta i Życie” liderem sprzedaży