"Wygraj staż w Euro RSCG"
3 edycja konkursu "Wygraj staż w Euro RSCG" rozstrzygnięta
Znane są już ostateczne wyniki 3 edycji konkursu zorganizowanego przez Grupę Euro RSCG przy współpracy z magazynem „Brief”. Nagrodą w konkursie były 3, miesięczne, płatne staże w agencjach Grupy: Euro RSCG 4D, Euro RSCG Warsaw i Euro RSCG Marketing House.
W tym roku przed studentami i świeżo upieczonymi absolwentami postawiono zadanie rozwiązania case study. Należało opisać sposób wejścia na rynek zupełnie nowego operatora telefonii pre-paid: wybrać partnera działań, określić strategię komunikacji oraz uzasadnić wybór poszczególnych narzędzi i kanałów komunikacji. Uwzględnić potrzeby grupy docelowej, główną, komunikowaną korzyść, wsparcie racjonalne przekazu, charakter i klimat przekazu, spodziewaną reakcję konsumentów i proponowany media-mix.
Nadesłane prace oraz CV okazały się bardzo interesujące. Poziom merytoryczny rozwiązań case study był na tyle wysoki, że zadecydowano o przesunięciu daty ogłoszenia oficjalnych wyników. Po indywidualnych spotkaniach z kandydatami zdecydowano o poszerzeniu grona stażystów tegorocznej edycji konkursu z planowanych 3 do 7 osób - czytamy w komunikacie nadawcy.
„Tegoroczne prace zaskoczyły nas swoim wysokim poziomem. Kandydaci byli dobrze przygotowani, wykazali się kreatywnością i znajomością tematu. Już teraz wiadomo, że niektóre z wybranych osób pozostaną z nami na dłużej niż planowany miesiąc” – mówią John Domas, prezes Euro RSCG Warsaw, Piotr Badowski, prezes Euro RSCG 4D i Jerzy Motz, prezes Euro RSCG Marketing House. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników konkursu i rozmów ze studentami – najlepszym na to dowodem jest 5 staży ufundowanych przez Euro RSCG 4D zamiast planowanego 1” – dodaje Piotr Badowski, prezes Euro RSCG 4D.
Płatne staże wygrali: Agnieszka Żelazko, Joanna Wysoczyńska, Marcin Jarysz, Tomasz Dziubek, Anna Józefowska, Elena Nowosad i Marek Cichy.
Dołącz do dyskusji: "Wygraj staż w Euro RSCG"