SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duży wzrost TVP1 i TVP2 w pierwszym tygodniu jesiennych ramówek. „Fakty” wygrały z „M jak miłość”

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „Fakty”, „M jak miłość” oraz „Wiadomości”. Wśród stacji na pozycję lidera oglądalności awansowała TVP1, która wyprzedziła TVN i Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu - od 28 sierpnia do 3 września - najwięcej widzów zgromadziły wtorkowe „Fakty”, które w TVN oglądało 2,23 mln widzów, co przełożyło się na 22,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 1,79 mln widzów (emisja 30 sierpnia; 3. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 13 pozycji uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu z 1,35 mln oglądających (środowe wydanie), a 14. był „Teleexpress” Jedynki (1,32 mln; czwartek).

„M jak miłość” na drugim miejscu w ogólnym rankingu

Drugie miejsce w ogólnym rankingu zajął pierwszy odcinek nowego sezonu serialu „M jak miłość”, pokazany w Dwójce w poniedziałkowy wieczór. Audycję śledziło 2,22 mln widzów (20,32 proc. udziału).

Na czwartym miejscu znalazła się prognoza pogody, pokazana w Jedynce we wtorek po „Wiadomościach”. 5-minutową audycję śledziło 1,67 mln osób (15,70 proc.). Czołową piątkę uzupełnia magazyn „Uwaga!”, który w poniedziałek w TVN miał 1,65 mln widzów (14,89 proc. udziału).

TVP1 nowym liderem

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,01 proc. Wynik stacji zwiększył się o 0,83 pkt. proc. Kanał względem poprzedniego tygodnia awansował z trzeciej lokaty.

Z czwartego na drugie miejsce awansowała TVP2, która miała 7,97 proc. udziału (do góry o 1,11 proc.).

Podium uzupełnia Polsat, który spadł z pierwszej lokaty. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,58 proc. (+ 0,02 pkt. proc.). Wynik czwartego TVN wyniósł 7,23 proc. (- 0,22 pkt. proc.). Stacja spadła miejsca drugiego.

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 29,05 proc. do 30,79 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był kanał TVN24. Udział stacji wyniósł 5,96 proc. (w dół o 0,16 pkt. proc.). Szóste miejsce zajęło TVP Info (5,88 proc. udziału; - 0,11 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 11. pozycję zajął Polsat News (1,86 proc.; - 0,27 pkt. proc.).

Dołącz do dyskusji: Duży wzrost TVP1 i TVP2 w pierwszym tygodniu jesiennych ramówek. „Fakty” wygrały z „M jak miłość”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Jakby Polsat był mądry to nie sprzedawałby meczy siatkarskich reprezentacji TVP, tylko pokazywał je na swojej antenie. Te mecze mają dużo widzów, poprawiłby oglądalność Polsatu, z premierowymi programami jesiennej ramówki mogliby ruszyć później.
odpowiedź
User
Daniel ko
Do marek Polsat ma za to widocznie konkretny hajs
odpowiedź
User
Tropek
Seriale TVP to już brak pomysłu na oglądanie TVP
odpowiedź