Wyprzedano już 90 proc. czasu reklamowego przy Super Bowl 2017. 5 mln dolarów za spot
Blisko 90 proc. czasu reklamowego przy transmisji Super Bowl 2017 w telewizji Fox zostało już sprzedane. 30-sek. spot kosztuje średnio 5 mln dolarów.
Transmisje z Super Bowl, który odbędzie się w lutym 2017 roku pokaże telewizja Fox. Za 30-sek. spot trzeba średnio zapłacić 5 mln dolarów. Jak podają amerykańskie media, stacja wyprzedała już ok. 90 proc. czasu reklamowego przy tych transmisjach. Wolnych jest jeszcze 17 półminutowych spotów.
Tegoroczny Super Bowl transmitowała telewizja CBS. Stacja ta już na początku listopada ub.r. miała wyprzedane blisko 50 proc. czasu reklamowego przy tym wydarzeniu.
Jak na razie wiadomo, że w blokach reklamowych przy Super Bowl pojawią się reklamy m.in. Snickersa, Kia, WeatherTech oraz piwa Busch (po raz pierwszy).
51. finał Super Bowl zaplanowano na 5 lutego 2017 roku na stadionie NRG w Houston, w Teksasie.
Reklamy, które wyemitowano przy tegorocznym Super Bowl miały 476 mln obejrzeń w internecie. Na czele znalazły się spoty takich marek, jak Mountain Dew, Budweiser i T-Mobile. Z kolei według YouTube najpopularniejszą wśród użytkowników tego serwisu reklamą pokazaną podczas finału ligi futbolu amerykańskiego NFL był spot promujący markę Pokemon.
Dołącz do dyskusji: Wyprzedano już 90 proc. czasu reklamowego przy Super Bowl 2017. 5 mln dolarów za spot