SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wzrost popularności sklepów internetowych

Liczba amerykańskich internautów odwiedzających sklepy internetowe w trakcie minionego sezonu świątecznych zakupów wzrosła o 17 procent w porównaniu z analogicznym okresem roku 2006.

Najchętniej odwiedzanym w grudniu serwisem był Amazon.com, który zdobył tutaj 12,14 procenta udziałów w rynku - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej Hitwise.

Na kolejnych miejscach znalazły się: Wal-Mart (7,93 procenta udziałów w rynku), Target (5,07 procenta), Half.com (4,03 procenta), BestBuy (3,83 procenta), Yahoo! Shopping (3,14 procenta), Circuit City (2,87 procenta), BizRate (2,44 procenta), Sears (2,35 procenta) oraz JCPenney (2,3 procenta).

Najwyższy wzrost popularności internetowych sklepów - o 26 procent - zanotowano w pierwszy poniedziałek po dniu Święta Dziękczynienia, określany za oceanem jako 'Cyber Monday'. W sam dzień Święta Dziękczynienia wzrost wyniósł 20 procent, a w przypadający po nim piątek ('Black Friday') 16 procent.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: Wzrost popularności sklepów internetowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl