Wzrost wydatków brytyjskich mediów na internetowe sieci reklamowe
W bieżącym roku wydatki brytyjskich mediów na internetowe sieci reklamowe wzrosną o 60 procent do około 385 milionów funtów.
Taką prognozę przedstawiła w swoim najnowszym raporcie firma E-consultancy - informuje serwis Brand Republic.
E-consultancy oparła swoje dane na szacunkach zakładających 30-procentowy wzrost wydatków na całym brytyjskim rynku reklamy online (do 770 milionów funtów) oraz wzrost udziałów sieci reklamowych w tych wydatkach z 40 do 50 procent.
Zdaniem firmy, tempo wzrostu wydatków na sieci reklamowe jest wyższe niż w przypadku ogólnych wydatków na internetową reklamę, gdyż klienci widzą coraz większy potencjał dla zwrotu inwestycji poprzez korzystanie z takich sieci oraz większą szansę na skuteczne dotarcie do pożądanej grupy odbiorców, np. poprzez wykorzystanie tzw. behawioralnego targetingu.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków brytyjskich mediów na internetowe sieci reklamowe