SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wzrost wydatków brytyjskich mediów na internetowe sieci reklamowe

W bieżącym roku wydatki brytyjskich mediów na internetowe sieci reklamowe wzrosną o 60 procent do około 385 milionów funtów.

Taką prognozę przedstawiła w swoim najnowszym raporcie firma E-consultancy - informuje serwis Brand Republic.

E-consultancy oparła swoje dane na szacunkach zakładających 30-procentowy wzrost wydatków na całym brytyjskim rynku reklamy online (do 770 milionów funtów) oraz wzrost udziałów sieci reklamowych w tych wydatkach z 40 do 50 procent.

Zdaniem firmy, tempo wzrostu wydatków na sieci reklamowe jest wyższe niż w przypadku ogólnych wydatków na internetową reklamę, gdyż klienci widzą coraz większy potencjał dla zwrotu inwestycji poprzez korzystanie z takich sieci oraz większą szansę na skuteczne dotarcie do pożądanej grupy odbiorców, np. poprzez wykorzystanie tzw. behawioralnego targetingu.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków brytyjskich mediów na internetowe sieci reklamowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl