„#XperiaLove” w kampanii smartfonów Sony Xperia (wideo)
W internecie i punktach sprzedaży zaczęła się kampania reklamująca smartfony Sony Xperia. Akcję, prowadzoną pod hasłem „#XperiaLove”, przygotowały i realizują firmy KOD ID, Walk, Greenmark i MediaCom Warszawa.
Głównym elementem kampanii jest konkurs oparty na zasadzie: pokaż nam, za co kochasz smartfon Xperia, a my obdarujemy nim wybraną przez Ciebie osobę. Odpowiedzi można udzielić w dowolnej formie (krótkich tekstów, grafik, zdjęć, wideo) i zamieścić z tagiem #XperiaLove na fanpage’u facebookowym Sony Mobile PL albo własnym koncie na Instagramie, Twitterze czy YouTube. Warunkiem wzięcia udziału jest posiadanie smartfonu Xperia. Konkurs potrwa do 7 lutego.
Towarzysząca konkursowi akcja reklamowa jest prowadzona z udziałem ambasadorów marki Xperia, m.in. Roberta Wolańskiego, Andrzeja Pągowskiego, Andrzeja Bargiela, Przemysława Tarnackiego. Działania są realizowane w internecie (na portalach społecznościowych i w innych serwisach, m.in. Gazeta.pl, Spidersweb.pl i Antyweb.pl) oraz w punktach sprzedaży (m.in. specjalne rabaty i gadżety). Potrwają przynajmniej do końca marca.
Za produkcję klipów, aktywności w social media i PR odpowiada agencja KOD ID, materiały graficzne przygotowała agencja Walk, za organizację promocji sprzedaży odpowiada agencja Greenmark, a za zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „#XperiaLove” w kampanii smartfonów Sony Xperia (wideo)