YouTube Works: Grand Prix dla kampanii ING Bank Śląskiego
Już po raz trzeci najbardziej kreatywne i efektywne kampanie wideo na polskim YouTube zostały nagrodzone statuetkami YouTube Works. Tym razem po Grand Prix sięgnął ING Bank Śląski z kampanią „Złap hakera". W poszczególnych kategoriach triumfowały także projekty marek Decathlon, Epaka.pl, Health Labs Care oraz Yes.
Już po raz trzeci najbardziej kreatywne i efektywne kampanie wideo na polskim YouTube zostały nagrodzone statuetkami YouTube Works Awards. Ta edycja konkursu przeznaczona była dla kampanii wyświetlanych na platformie YouTube w okresie lipiec 2022 - lipiec 2023.
Jury konkursu złożone było z 28 specjalistów i specjalistek z branży marketingowej oraz niezależnych twórców.
Grand Prix YouTube Works Awards 2023 przyznano ING Bankowi Śląskiemu oraz agencjom Game Changer, Gong, Mediahub za kampanię „Złap hakera”, której centralnymi punktem był zhakowany koncert Paliona w Robloxie. Głównym kanałem promocji zarówno koncertu, jak i nowej odsłony Miasta ING w Robloxie był właśnie YouTube. Jurorzy docenili kampanię jako doskonały przykład innowacyjnego i bardzo dobrze przemyślanego marketingu.
– Trzecia edycja YouTube Works Awards doskonale pokazuje, jak spektakularne efekty, dzięki połączeniu innowacyjnego pomysłu na wideo lub kampanię i idealnego wykonania, może osiągnąć praktycznie każdy, niezależnie od wielkości firmy, marki czy budżetu, którym dysponuje. Oczywiście nie należy zapominać tutaj o ludziach, czyli wszystkich marketerach i marketerkach, którzy tworzą te pomysły i dbają o to, aby zostały zrealizowane. YouTube Works Awards to przede wszystkim ich święto – podsumowała tegoroczną edycję Olga Kudryk, marketing manager, Google.
Lista nagrodzonych YouTube Works
„Unskippable” Creative
Jestem przyszłością - YES Biżuteria
Agencje/podmioty współpracujące: 180heartbeats + JUNG v. MATT, Mediahub, F25 Production House
The Underdog
#miejtozgłowy z epaka.pl - Epaka.pl
Agencje/podmioty współpracujące: Jacek Pawlak (Agencja)
Ingenious Insight
„Złap hakera” - ING Bank Śląski
Agencje/podmioty współpracujące: Game Changer, Gong, Mediahub
Full Funnel Marketing on YouTube
Mam siebie na całe życie - Health Labs Care
Agencje/podmioty współpracujące: Plej, Adequate
Force for Good
Matura z WF-u - Decathlon
Agencje/podmioty współpracujące: Przestrzeń, EssenceMediacom, GetHero, SHOOTME
Action Driver
„Złap hakera” - ING Bank Śląski
Agencje/podmioty współpracujące: Game Changer, Gong, Mediahub
YouTube Works Awards, organizowane przez Google w globalnym partnerstwie z firmą Kantar, odbyły się po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii w 2017 roku. Dziś konkurs odbywa się w ponad 20 państwach na całym świecie, m.in. w USA, Brazylii i Japonii. Od 2021 roku do grona zwycięzców dołączają także najlepsze kreacje z Polski.
Dołącz do dyskusji: YouTube Works: Grand Prix dla kampanii ING Bank Śląskiego