SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

YouTube zmniejszy liczbę reklam, ale będą dłuższe

YouTube wprowadził nowe zasady wyświetlania treści reklamowych na telewizorach. Decyzja ta została podjęta po testach nowego modelu integracji promocji, przeprowadzonych we wrześniu 2023 roku. YouTube zrekompensował spadek liczby bloków reklamowych wydłużeniem czasu ich trwania.

Nowe zasady wyświetlania treści reklamowych będą dotyczyć telewizorów. YouTube zmniejszy ich liczbę w filmach, ale tylko wtedy, gdy będą odtwarzane na telewizorze. 

Ponadto YouTube rozszerzył funkcjonalność wyświetlania reklam w formacie Shorts, przeznaczonych na ekrany telewizorów. Wstawki reklamowe pojawiają się teraz pomiędzy krótkimi klipami wideo.

YouTube zaczął testować to rozwiązanie we wrześniu br. Wprowadzane obecnie zmiany oznaczają, że teraz ​​w prawym dolnym rogu ekranu użytkownik zobaczy zaktualizowany licznik czasu, który będzie teraz wskazywał, ile czasu pozostało do zakończenia całej przerwy na reklamę lub kiedy można ją pominąć.

Wcześniej YouTube wyświetlał liczbę reklam objętych przerwą w lewym górnym rogu ekranu wraz z licznikiem czasu dla każdej reklamy. Wraz z nową częstotliwością reklam YouTube rozszerza wyświetlanie reklam w Shorts na telewizory. Podobnie jak na urządzeniach mobilnych i w internecie, pomiędzy filmami Short będzie teraz widać reklamy, które można pomijać za pomocą pilota.

W tym roku YouTube położył duży nacisk na reklamy i zachęcanie ludzi do ich oglądania. Firma dodała 30-sekundowe reklamy niemożliwe do pominięcia w aplikacji telewizyjnej, a nawet posunęła się tak daleko, że nałożyła ograniczenia na blokery reklam.

Dołącz do dyskusji: YouTube zmniejszy liczbę reklam, ale będą dłuższe

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gumiś
I dlatego ja ograniczyłem już korzystanie z serwisu. Bandytyzm reklamowy.
Oświadczam, że nie kupuje niczego, co jest reklamowane.
11 1
odpowiedź
User
Lolik
Te reklamy są tak nachalne że nie da się tego oglądać. Powinien być maksymalnie jeden blok do 3 minut raz na półgodzinna sesje a nie co nowy film to nowa porcja reklam.
11 0
odpowiedź
User
Mareczek
Youtube sięgnęło dna już wywaliłem aplikacje z tv bo tego śmiecia nieda się patrzeć i na telefonie też to zrobię dno dna
11 0
odpowiedź