Zabawne "rytuały" w kampanii francuskiego Bouygues Telecom
Francuski operator telekomunikacyjny Bouygues Telecom przygotował na święta zabawną reklamę, pokazującą, jak silne i ważne są w rodzinie nietypowe zwyczaje i tradycje.
Kampania Bouygues opowiada o relacji ojca i syna na przestrzeni kilkudziesięciu lat przez pryzmat jednego nietypowego zwyczaju. Jest nim taniec, którego znaczenie i rytm znają tylko oni. Z biegiem lat nabiera on niemal symbolicznego znaczenia w ich relacjach i staje się ojcowsko-synowską tradycją, która przekazywana jest kolejnemu pokoleniu.
Niebagatelną rolę odgrywa w reklamie smartfon, na którym można korzystać z usług Bouygues Telecom. Telefon jest tu pokazany nie tylko jako nośnik technologii, ale przede wszystkim - rodzinnych wspomnień i więzi.
Muzyczny podkład reklamy to piosenka zespołu Redbone "Come and Get Your Love".
Reklama jest emitowana we francuskich stacjach telewizyjnych. Za reżyserię odpowiada Martin Werner. Kreację przygotowała paryska agencja Betc.
Dołącz do dyskusji: Zabawne "rytuały" w kampanii francuskiego Bouygues Telecom