Zabawne pomyłki reklamują Snickers Crisper (wideo)
W nowej kampanii reklamowej batonów Snickers Crisper zabawne sytuacje udowadniają, że w wypadku głodnego faceta nietrudno o pomyłkę.
Nowa kampania marki Snickers Crisper składa się z dwóch półminutowych spotów. W pierwszym roznegliżowany mężczyzna jest przekonany, że ma odegrać rolę modela dla grupy artystów. Szybko jednak okazuje się, że prężąc muskuły i przybierając teatralne pozy trafił przed oblicze... zespołu chemików prowadzących swoje doświadczenia.
W drugim ze spotów młody człowiek w garniturze z dumą prezentuje swojemu rozmówcy po drugiej stronie biurka własne, nie zawsze godne publicznego pokazywania dokonania w mediach społecznościowych. Tym razem okazuje się, że spotkanie jest rozmową kwalifikacyjną o pracę, po której bohater spotu nie będzie miał zbyt wielu szans na otrzymanie wymarzonej posady.
Obie reklamy utrzymane w zabawnym tonie kończą się sugestią, że głód jest złym doradcą i w swoim zamyśle nawiązują do znanej już wcześniej kampanii Snickersa „Głodny nie jesteś sobą”.
Za obecną kampanię odpowiada agencja BBDO New York.
Dołącz do dyskusji: Zabawne pomyłki reklamują Snickers Crisper (wideo)