Żabka wprowadza aplikację mobilną „Codzienne korzyści”
Sieć sklepów Żabka Polska uruchomiła darmową aplikację mobilną „Codzienne korzyści”, dzięki której klienci zapoznają się z aktualnymi promocjami, odnajdą najbliższy market oraz stworzą indywidualną listę zakupów.
Użytkownicy aplikacji mogą sprawdzić, gdzie znajduje się najbliższy sklep Żabka, jaki jest jego zakres usług i godziny otwarcia oraz wytyczyć najszybszą trasę pomiędzy miejscem, w którym się znajduje, a wybraną placówką.
Codziennie, przy starcie aplikacji, użytkownik otrzymuje 3 kupony promocyjne, które są ważne przez 24 godziny, ale może wybrać tylko jeden i wykorzystać podczas zakupów w sklepach Żabka. „Codzienne korzyści” umożliwiają również ocenę sklepów oraz sugerowanie miejsc, w których powinny powstać kolejne.
W październiku sieć Żabka wprowadzi usługę eZnaczków, która na dostępnej za pośrednictwem telefonu i tabletu karcie kolekcjonerskiej umożliwi zbieranie punktów za dodatkowe czynności i zdobywanie nagród. Informacje o programie lojalnościowym znajdą się w aplikacji mobilnej.
- W trakcie projektowania aplikacji kierowaliśmy się przede wszystkim potrzebami klienta. Mechanizm staraliśmy się oprzeć na najlepszych praktykach, dzięki czemu aplikacja jest bardzo intuicyjna i czytelna. Mamy nadzieję, że ułatwi naszym klientom korzystanie z usług sieci Żabka. W przyszłości mamy zamiar nie tylko wprowadzać do aplikacji nowe funkcjonalności, lecz także stworzyć podobne rozwiązania dla Freshmarketu - mówi Maciej Kląskała, dyrektor ds. wsparcia projektów i usług w firmie Żabka Polska.
Aplikację można za darmo pobrać z App Store oraz Google Play.
Powstanie aplikacji wspiera kampania w social mediach (m.in. Facebook, YouTube) i kanałach własnych oraz reklama wykorzystująca narzędzia Google’a.
Dołącz do dyskusji: Żabka wprowadza aplikację mobilną „Codzienne korzyści”