„Zacznij. Wytrwaj” - 4F w reklamach zachęca do ćwiczeń (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa odzieży sportowej 4F (produkowanej przez OTCF) związana z tegorocznymi letnimi igrzyskami olimpijskimi w Rio de Janeiro. Akcja - przygotowana przez OTCF wspólnie z firmami marketingowymi Isobar Polska, I Like Movies, BiS! Błasikiewicz i Sworowska Agencja PR - jest prowadzona pod hasłem „4F. Zacznij. Wytrwaj”.
Bohaterami pierwszej odsłony kampanii są trenerzy personalni Adrianna Palka, Marcin Zontek i Tomasz Stańczyk. Reklamy pokazują, jak pracują oni w klubach fitness, z jakimi przeciwnościami się mierzą i jakie wymówki są najczęściej stosowane, żeby uniknąć ciężkich treningów.
Na stronie Zacznijwytrwaj.com bohaterowie akcji i inni ambasadorzy marki 4F zachęcają do walki z takimi wymówkami oraz proponują programy treningowe na różnych poziomach zaawansowania. Użytkownicy, którzy zrealizują 28-dniowy program, mogą otrzymać nagrody, m.in. vouchery na zakupy w sklepach 4F i 3-miesięczne treningi personalne.
Kampania jest początkiem aktywności marketingowych 4F związanych z tegorocznymi letnimi igrzyskami olimpijskimi w Rio de Janeiro. Dla marki to istotne wydarzenie, ponieważ w jej strojach wystąpią nie tylko reprezentanci Polski (tak jak na poprzednich igrzyskach), lecz także zawodnicy z Serbii i Łotwy.
Wszystkie działania, w kilku odsłonach pod hasłem „4F. Zacznij. Wytrwaj”, będą prowadzone do września.
Obecne akcja obejmuje internet (największe portale, serwisy VoD i sportowe) oraz kina Multikino.
Za koncepcję kampanii i opiekę kreatywną nad jej przygotowaniem odpowiada Mona Kinal, dyrektor marketingu 4F i 4F Junior, a za strategię działań - Anna Jaroszyńska.
Aktywności w internecie przygotowała i realizuje agencja Isobar Polska, klipy (nakręcone przez Kajetana Plisa, a wyreżyserowane przez Macieja Bielińskiego) przygotowała agencja I Like Movies, a działania public relations koordynuje zespół komunikacji korporacyjnej OTCF ze wsparciem firm BiS! Błasikiewicz i Sworowska Agencja PR.
Dołącz do dyskusji: „Zacznij. Wytrwaj” - 4F w reklamach zachęca do ćwiczeń (wideo)