„Zdrap & wygraj” w loterii Statoil
Na stacjach Statoil rozpoczęła się loteria promocyjna pod hasłem „Zdrap & wygraj”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez agencję Motive.
W ramach loterii klient Statoil, który zatankuje paliwo za minimum 100 zł lub kupi dwa produkty z objętych promocją, otrzymuje zdrapkę. Pod wybranymi zdrapkami znajdują się vouchery uprawniające do kupna m.in. płynów do spryskiwaczy, starterów Play, napojów i przekąsek. Z kolei po zarejestrowaniu zdrapki na stronie statoil.pl zyskuje się szansę na wylosowanie co miesiąc 50 tys. zł lub samochodu Mazda3 w finale akcji.
Promocja potrwa do 15 września. Jej obsługą we własnym zakresie zajmuje się firma Statoil Fuel & Retail Polska.
Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji, kinach i na samych stacjach Statoil. Adaptacją spotów i kreacją materiałów POS zajęła się agencja Motive.
Dołącz do dyskusji: „Zdrap & wygraj” w loterii Statoil