ZEBRA dla BOŚ
Największą kampania reklamowa w historii Banku Ochrony Środowiska
"Wyróżniają nas: wszędzie, zawsze, gdziekolwiek się pojawimy, cokolwiek zrobimy. Jesteśmy odpowiednio odbierani, zauważani, zapamiętywani, postrzegani inaczej niż inni. To szczegóły" - to na ich właściwościach Agencja Reklamowa ZEBRA oparła nową kampanię reklamową dla Banku Ochrony Środowiska. Największą w historii banku.
Kampania rozpoczęła się z początkiem kwietnia, a potrwa do końca czerwca. Jej łączny budżet to 2,5 mln zł. Przebiega w ogólnopolskiej prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Wykorzystuje internet oraz - co w tej branży jest nietypowym rozwiązaniem - SMSy. Dotyczy dwóch produktów BOŚ: Ekokonta skierowanego do klientów indywidualnych oraz pakietu Jantar skierowanego do mikroprzedsiębiorstw
Na początku marca br. ZEBRA wygrała przetarg ogłoszony przez BOŚ, do którego zaproszono piętnaście agencji. Zaproponowała linię kreacyjną opartą o hasło "Wyróżniają nas szczegóły". Głównym przesłaniem kampanii jest pokazanie klientowi, że to właśnie szczegóły oferty są najważniejsze i im należy się przyglądać przy wyborze banku.
Dla Banku Ochrony Środowiska ważnymi celami komunikacyjnymi, które kampania ma pomóc osiągnąć są: zmiana pozycjonowania Banku, wzrost świadomości oferty i marki BOŚ wśród klientów obecnych i potencjalnych, budowanie pozytywnych postaw wobec marki BOŚ wśród potencjalnych klientów, a także umacnianie pozytywnych postaw wśród obecnych klientów.
Głównym medium kampanii są ogłoszenia prasowe. Reklamy umieszczono w prasie codziennej, w tym regionalnej, tygodnikach opiniotwórczych oraz wybranych miesięcznikach.
Dwa tygodnie po rozpoczęciu akcji reklamowej ruszył konkurs SMSowy, dzięki któremu indywidualni klienci banku, którzy w czasie trwania akcji otworzą konto, mogą wygrać nawet 10 000 zł. Szczegóły zabawy podawane są w ogłoszeniach prasowych oraz pod numerem infolinii.
W maju na ulicach miast, w których BOŚ posiada swoje oddziały, pojawią się billboardy. Wykorzystane zostaną 274 tablice w trzech rodzajach: 10x12 m, 6x3 m, 5x2.
Kampania jest dodatkowo wzmocniona przez materiały BTL (ulotki i plakaty). Nowym i nietypowym jej elementem jest wspomniany konkurs SMSowy. Włączono także infolinię dla zainteresowanych założeniem konta. Nie pominięto internetu. Billboardy reklamowe pojawiły się w Onecie i Wirtualnej Polsce.
Agencja Reklamowa ZEBRA z Wrocławia współpracuje między innymi z Browarami Carlsberg Okocim (opiekuje się na stałe brandem Piasta), McCain Polska (frytki), Wasa Barilla Poland (pieczywo), Wrozametem i ECE. Obecnie, równolegle do kampanii BOŚ, prowadzi kampanię Uniwersalnego słownika języka polskiego na zlecenie Wydawnictwa Naukowego PWN (to kolejna akcja, po reklamie Wielkiej encyklopedii PWN i wydawnictwach PWN.PL).
Dołącz do dyskusji: ZEBRA dla BOŚ