Żelki Akuku: Wbij się w nadzienie (wideo)
Rozpoczęła się relaunchowa kampania żelków Akuku. Akcja obejmujereklamy w telewizji, sieci i punktach sprzedażowych, promocjękonsumencką oraz konkurs internetowy.
W relaunchowej kampanii Akuku wykorzystywanychjest pięć 15-sekundowych spotów animowanych, które pokazują zabawnerozmowy dwóch żelków symbolizujących tę markę. Akcja obejmujerównież promocję konsumencką "10% gratis" oraz konkurs internetowy"Wbij się w nadzienie", w którym na stronie www.akuku.net należy zamieścić swojążelokarykaturę w formie zdjęcia lub nagrania wideo.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. Polsat, TV4, TVN7,4Fun.tv), internet (działania wirusowe, banery, spoty w serwisachOnet.pl, Fotka.pl i Mojageneracja.pl) oraz punkty sprzedaży(materiały POS i dodatkowe ekspozycje produktowe).
Kreację kampanii - zaplanowanej do 23 sierpnia -przygotowała agencja Work-Room, planowaniem i zakupemmediów zajął się dom mediowy Universal McCann, adziałania public relations prowadzi agencjaFleishman-Hillard.
Dołącz do dyskusji: Żelki Akuku: Wbij się w nadzienie (wideo)