Ruszyły zgłoszenia do Young Creatives Eurobest 2018
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjmuje zgłoszenia do konkursu dla młodych pracowników branży kreatywnej, Young Creatives Eurobest. Zapisy trwają do 2 października.
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są w dwóch kategoriach. W Young Creatives Integrated – zadanie konkursowe polega na przygotowaniu projektu kampanii zintegrowanej. Prace oceni jury, którego przewodniczącym jest Mariusz Pitura – dyrektor kreatywny z Walk Creative.
Z kolei Young Planners jest kategorią dla strategów, plannerów i reasercherów z agencji reklamowych i domów mediowych. Zadaniem jest stworzenie projektu strategii komunikacji. Pracami jury pokieruje Ela Twardowska, strategic director z agencji Ogilvy.
Uczestnicy będą mieli 48 godzin na samodzielne wykonanie postawionego przed nimi zadania. Do rywalizacji mogą zgłaszać się dwuosobowe zespoły, których uczestnicy nie ukończyli 31 lat (osoby urodzone po 22 listopada 1988).
Laureaci tegorocznego konkursu wezmą udział w europejskich finałach Young Creatives Integrated Competition, które po raz pierwszy w historii odbędą się w Warszawie. Ponadto zwycięskie zespoły wyjadą na The ADCE European Creativity Festival w Barcelonie.
Laureatów konkursu poznamy 30 października.
Dołącz do dyskusji: Ruszyły zgłoszenia do Young Creatives Eurobest 2018