SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Złote Tarasy reklamują się 'na fali wyprzedaży'

W prasie i na outdoorze prowadzona jest letnia kampania reklamowacentrum handlowego Złote Tarasy. Akcja przebiega pod hasłem "Nafali wyprzedaży".

Kampania warszawskiego centrum handlowego ZłoteTarasy zgodnie ze swoim hasłem "Na fali wyprzedaży"reklamuje przede wszystkim obowiązujące w nich obecnie letniezniżki cenowe. Layout wykorzystywany w tej akcji oprócz wakacyjnegomotywu zawiera charakterystyczny zarys szklanych kopuł ZłotychTarasów. Przekaz ma podkreślać, że centrum jest nie tylko miejscemrobienia zakupów, lecz również przestrzenią rozrywki i spotkań zprzyjaciółmi.

zlotetarasy

Akcja jest prowadzona w Warszawie - na outdoorze (5 siatekwielkoformatowych, 17 billboardów) oraz w "Gazecie Wyborczej".Kreację kampanii - zaplanowanej do końca lipca - przygotowałaagencja reklamowa Communication Unlimited.

Dołącz do dyskusji: Złote Tarasy reklamują się 'na fali wyprzedaży'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl