Złote Tarasy reklamują się 'na fali wyprzedaży'
W prasie i na outdoorze prowadzona jest letnia kampania reklamowacentrum handlowego Złote Tarasy. Akcja przebiega pod hasłem "Nafali wyprzedaży".
Kampania warszawskiego centrum handlowego ZłoteTarasy zgodnie ze swoim hasłem "Na fali wyprzedaży"reklamuje przede wszystkim obowiązujące w nich obecnie letniezniżki cenowe. Layout wykorzystywany w tej akcji oprócz wakacyjnegomotywu zawiera charakterystyczny zarys szklanych kopuł ZłotychTarasów. Przekaz ma podkreślać, że centrum jest nie tylko miejscemrobienia zakupów, lecz również przestrzenią rozrywki i spotkań zprzyjaciółmi.
Akcja jest prowadzona w Warszawie - na outdoorze (5 siatekwielkoformatowych, 17 billboardów) oraz w "Gazecie Wyborczej".Kreację kampanii - zaplanowanej do końca lipca - przygotowałaagencja reklamowa Communication Unlimited.
Dołącz do dyskusji: Złote Tarasy reklamują się 'na fali wyprzedaży'