Złoto dla McCann-Erickson na Golden Hammer
Agencja McCann-Erickson Polska otrzymała Złoto i dwa wyróżnienia w kategorii reklam drukowanych podczas International Baltic Advertising Festival Golden Hammer.
Festiwal odbył się w dniach 25-26 sierpnia - informuje Press.
Międzynarodowe jury z 10 krajów (Litwy, Białorusi, Czech, Niemiec, Estonii, Finlandii, Łotwy, Rosji, Szwecji i Wielkiej Brytanii) przyznało główną nagrodę polskiej agencji McCann-Erickson za jej reklamę “Nie będę bił”. Została ona przygotowana na zlecenie Ogólnopolskiego Pogotowia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie “Niebieska Linia”. Natomiast dwa wyróżnienia polscy kreatywni otrzymali za reklamy zrealizowane dla MTV Polska: serię pocztówek “House”, “Chillout”, “Garage”, “Soul” dla kanału MTV Classic oraz reklamę akcji MTV Łowi zatytułowaną “Prezenter”.
Dołącz do dyskusji: Złoto dla McCann-Erickson na Golden Hammer