Zmiany kadrowe w Agorze
Nowy szef marketingu "Gazety Wyborczej" i nowy szef Pionu Technologii Agory
Kolejne zmiany kadrowe w giełdowej spółce Agora. Od stycznia Tomasz Sobczyk objął stanowisko Dyrektora Pionu Technologii. Zastąpił na tym stanowisku Michała Przewłockiego, który odchodzi z Agory z końcem lutego. Tomasz Sobczyk jest absolwentem wydziału elektrycznego Politechniki Warszawskiej i ostatnio pracował w firmie Generali PTE jako członek Zarządu odpowiedzialny między innymi za informatykę.
Tymczasem nowego dyrektora marketingu ma "Gazeta Wyborcza". Stanowisko to objęła Anna Bogdańska, która przyszła do Agory z firmy Joyco należącej do grupy Wrigley, gdzie pełniła funkcję Dyrektora Generalnego. Jest absolwentką wydział handlu zagranicznego SGH ze specjalizacją stosunki międzynarodowe. Od początku swej kariery zawodowej zajmuje się marketingiem i zarządzaniem jednostkami biznesowymi.
Nastąpiły również zmiany w Dziale Sprzedaży Gazety Wyborczej. Nowym szefem działu agencyjnego (pracującego z mniejszymi agencjami, ZBO i head hunterami) została Dorota Ceranka-Czajkowska, dotychczas zastępca dyrektora ds. biur ogłoszeń. Stanowisko szefa zespołu handlowców objął Marcin Szymczak, który zasilił szeregi Agory z zewnątrz.
Dołącz do dyskusji: Zmiany kadrowe w Agorze