Zmiany na stanowiskach managerskich w IDMnet
W strukturach managerskich w IDMnet SA pojawiły się nowe osoby: Izabella Jankowska i Agata Zacharska (key account manager i account manager w dziale sprzedaży bezpośredniej), Filip Okopny i Anna Długokęcka (account manager i media manager w dziale sprzedaży agencyjnej) oraz Anna Anisimowicz (specjalista ds. marketingu w dziale marketingu).
Izabella Jankowska (wcześniej Murator) i Agata Zacharska
(ostatnio gazeta.pl) będą odpowiedzialne za - odpowiednio -
kompleksową obsługę klientów z branży budowlanej w kontekście
reklamy internetowej oraz klientów z branży Kobieta, Zdrowie i
Uroda.
Filip Okopny (poprzednio AdNet) i Anna Długokęcka (wcześniej
grono.net) będą odpowiedzialni za - odpowiednio - wspieranie działu
sprzedaży agencyjnej w obsłudze domów mediowych oraz współpracę z
domami mediowymi i kluczowymi Klientami w zakresie akcji
niestandardowych i projektów specjalnych.
Anna Anisimowicz zastąpiła Anetę Ratajską, a do jej obowiązków będzie należało m.in. opracowanie narzędzi do komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, wzmocnienie wizerunku IDMnet SA oraz wsparcie działań brandingowych m.in. poprzez nadzór nad spójnością wizualną materiałów BTL. Anisimowicz pracowała poprzednio w City Interactive, międzynarodowej firmie produkującej oraz wydającej gry komputerowe, gdzie była odpowiedzialna za całokształt działań marketingowych, public relations oraz inwestor relations. Doświadczenie zdobywała także jako dziennikarka pomorskich gazet: "Głosu Pomorza" oraz "Dziennika Bałtyckiego".
Dołącz do dyskusji: Zmiany na stanowiskach managerskich w IDMnet