Zmiany w dziale sprzedaży Interia.pl
Monika Kolasińska objęła z początkiem marca 2003 r. stanowisko dyrektorasprzedaży produktów reklamowych w dziale sprzedaży INTERIA.PL. Przejęłatym samym część obowiązków Tomasza Kozarzewskiego, sprawującego do tejpory obowiązki kierownika sprzedaży. Tomasz Kozarzewski, jako NewBusiness Manager, odpowiadać będzie za sprzedaż pozostałych usługinternetowych INTERIA.PL czyli produktów, usług i technologii, któreportal oferuje firmom.
Przed przejściem do INTERIA.PL Monika Kolasińska pracowała jako mediamanager w domu mediowym Starcom, a wcześniej na stanowiskachkierowniczych w domach mediowych Optimedia, Optimum Media (OMD) orazMedia Gruppa. W trakcie pracy w domach mediowych zarządzała budżetamimediowymi największych reklamodawców w Polsce, takich jak: L?Oreal /Garnier, McDonald?s, Hortex, Volvo, PKN Orlen, Mobil, Norwich Union /Sampo, PLL Lot, Sony.
Monika Kolasińska jest absolwentką Wydziału Ekonomiczno-SpołecznegoSzkoły Głównej Handlowej i Instytutu Stosowanych Nauk SpołecznychUniwersytetu Warszawskiego. Jest też wykładowcą w Wyższej SzkoleKomunikowania i Mediów im. J. Giedroycia oraz doktorantką Szkoły GłównejHandlowej w Warszawie (w zakresie planowania kampanii reklamowych).
Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale sprzedaży Interia.pl