SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w GN Mobile

Tomasz Pietruszka Dyrektorem ds. Sprzedaży i Marketingu GN Mobile na region Europy Środkowej.

GN Mobile właściciel marki Jabra powołał Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu odpowiedzialnego za kraje Europy Środkowej.

Nowym dyrektorem został Polak - Tomasz Pietruszka. Będzie on odpowiedzialny za stworzenie i realizację strategii sprzedaży oraz budowanie pozycji marki Jabry na rynku akcesoriów Bluetooth.

„Bardzo się cieszę, że mam możliwość współtworzenia pozycji Jabry w regionie Europy Środkowej. To dla mnie bardzo ciekawe wyzwanie. W najbliższych miesiącach Jabra zaprezentuje kilka interesujących produktów, które mam nadzieję spotkają się z entuzjastycznym przyjęciem ze strony użytkowników” – powiedział Tomasz Pietruszka.

Nowy Dyrektor Jabry od początku swojej kariery zawodowej jest związany z branżą zaawansowanych technologii. Zanim dołączył do zespołu Jabry przez ostatnie cztery lata pracował w firmie Veracomp na stanowisku kierownika produktu, a ostatnio dyrektora sprzedaży. Wcześniej pracował między innymi w zakładach Renault we Francji, gdzie współtworzył system zarządzania produkcją modelu Megane.

Tomasz Pietruszka jest absolwentem krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej. Jest żonaty i ma jedną córkę. Wolne chwile spędza podróżując, grając w brydża i uprawiając sport.

Jabra jest marką należącą do GN Mobile, czołowego producenta zestawów słuchawkowych i głośno-mówiących. Aby sprostać rosnącym wymaganiom rynku, firma GN Mobile postawiła na rozwój sieci dystrybucyjnej produktów Jabry oraz zdecydowała się otworzyć kolejne biura regionalne.

Sieć dystrybucyjna Jabry pokrywa obecnie 56 krajów (w porównaniu z 15 dwa lata temu). Dzięki tak szerokiej obecności produkty marki Jabra dostępne są w ponad 80,000 punktach sprzedaży na całym świecie. W regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) siatka dystrybutorów obejmuje 38 krajów (w roku 2002 było to 12 krajów).
Według IMS Research, GN Mobile jest największym producentem słuchawek Bluetooth do telefonów komórkowych i posiada około 35 % udziału w światowym rynku słuchawek Bluetooth (dane za rok 2004).

Według szacunków GN Mobile światowy rynek słuchawek Bluetooth osiągnie w 2005 roku poziom 30 milionów sztuk, czyli dwa razy tyle, co w roku 2004 i sześć razy tyle, co w roku 2003. Wzrost rynku słuchawek Bluetooth w kolejnych latach będzie możliwy dzięki zwiększeniu sprzedaży telefonów komórkowych z technologią Bluetooth, przenośnych konsol do gier oraz odtwarzaczy MP3.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w GN Mobile

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl