Zmiany w miesięczniku krzyżówkowym Phoenix Press
Listopadowy numer miesięcznika krzyżówkowego "Najlepsze Panoramy. ZŻycia Wzięte" (Phoenix Press) ukazał się dzisiaj z odświeżonym logoi szatą graficzną. Wzbogacona została też jego zawartość.
W magazynie pojawiło się siedem nowych krzyżówek panoramicznych(w tym panorama "Z domowej apteczki", w której publikowane sąporady zdrowotne nadesłane przez czytelników), zaś cześć innychkrzyżówek panoramicznych zostało powiększonych. Dodatkowo od tegonumeru w piśmie znaleźć można siedem konkursów.
Bez zmiana pozostała objętość miesięcznika wynosząca 44 strony.Nie zmieniła się też jego cena (2,59 zł) oraz nakład (powyżej 60tys. egz.).
Zmiany w tytule wspiera autopromocja w dwutygodniku "Z życiawzięte" oraz w pismach krzyżówkowych z portfolio Phoenix Press.Kampania została przygotowana i zaplanowana wewnętrznie przezwydawnictwo.
Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika "Najlepsze Panoramy. ZŻycia Wzięte" w okresie od stycznia do lipca br. wyniosła 37 358egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Zmiany w miesięczniku krzyżówkowym Phoenix Press