Zmiany w Ogilvy Interactive
Karol Prussak objął stanowisko Junior Art Directora w Ogilvy Interactive.
Będzie odpowiedzialny za nadzór artystyczny nad powstającymi w agencji reklamami internetowymi.
Karol Prussak kreacją zajął się już studiach. Tworzył krótkie filmy animowane. Jeden z nich – „Dresiarz” - przyniósł mu w 2003 r. sukces na festiwalu filmów amatorskich i studenckich „Jutro Filmu”. W roku 2005 r. dołączył do Ogilvy One do zespołu Piotra Alchimowicza. W tym roku ten zespół otrzymał Złotą nagrodę KTR w kategorii Active Advertising za kampanię pod tytułem „Trinity czyli segerblom's burr” realizowaną dla IBM.
„Silna kreacja to jeden z najważniejszych filarów Ogilvy Interactive. Uznane marki polskie i światowe to wyjątkowo wymagający klienci. Praca jaką dla nich robimy naprawdę pozwala rozwinąć skrzydła kreacji.” - mówi Dino Metaxas, szef Ogilvy Interactive.
Karol w wolnym czasie gra w piłkę nożną i ogląda ulubione horrory.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Ogilvy Interactive