Zmiany w Optimedia
Nowy Media Buyer w Optimedia
Dom mediowy Optimedia zatrudnił nową osobę na stanowisko Media Buyer. Od listopada br. funkcję tę będzie piastować Anna Geryło, która zajmie się kupowaniem czasu antenowego kampanii reklamowych prowadzonych w telewizji i radiu.
Anna Geryło ma 26 lat. Jest absolwentką dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada czteroletnie doświadczenie w branży public relations. Pracowała także jako dziennikarz w Gazecie Wyborczej. Do Optimedia przeszła z domu mediowego Starcom, w którym zajmowała stanowisko Junior Media Planner i odpowiadała za obsługę takich klientów, jak: Kraft, Deichman, Podravka, Bongrain, Lisner, czy Expander.
Optimedia to jeden z pierwszych i najbardziej liczących się domów mediowych w Polsce Działa w naszym kraju od 1993 r. Zajmuje się przygotowywaniem strategii kampanii reklamowych, planów emisji reklam, analizami rynku mediów, zachowań konsumentów i działań konkurencji. Od 1993 roku firma obsługiwała niemal 200 klientów z kilkunastu branż, np. farmaceutycznej, motoryzacyjnej, finansowej, medialnej i wielu innych. Klientami Optimedia Poland są lub były między innymi takie firmy, jak: S.C. Johnson, Tarkett, Edipresse, OBI, PEKAO S.A., De Agostini, Deichmann, British Airways, HP, Whirpool, Sanofi~Synthelabo, Generali, Renault, Radio Zet, Grupa Żywiec, 3COM, Indykpol, Compaq, Thomson, Canal +.
W opublikowanym w maju 2004 raporcie nt. domów mediowych dokonanym przez Media i Marketing Polska Optimedia zostały wyróżnione za jakość w planowaniu kampanii telewizyjnych, innowacyjne podejście do planowania mediów oraz przestrzeganie zasad etyki zawodowej.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Optimedia