SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Znamy już zwycięzców I. edycji "Złotych Spinaczy"

Najwięcej "Złotych Spinaczy" otrzymała Sigma

W piątek podczas uroczystej Gali w hotelu Sheraton zostały wręczone statuetki „Złotych Spinaczy. Spośród 18 projektów zakwalifikowanych do II. etapu konkursu na najlepszą kampanie PR jury przyznało główne nagrody w 6-ciu kategoriach. Pozostałe projekty otrzymały wyróżnienia. Oto pełna lista nagrodzonych:

Zwycięzcy statuetek Złotych Spinaczy

Kategoria 1 – PR korporacyjny

- United PR za projekt „Wizjonerzy poszukiwani!” zrealizowany dla Plus GSM

Kategoria 2 – PR produktu

- GCI za projekt „Latający nauczyciel „Świata Wiedzy”” zrealizowany dla „Świata Wiedzy”, encyklopedii dla dzieci w odcinkach

Kategoria 3 – Kampania edukacyjna

- Sigma International za projekt „Śpij dobrze!” zrealizowany dla firmy farmaceutycznej Sanofi-Synthelabo

Kategoria 4 – Komunikacja kryzysowa

- Sigma International za projekt „Wizyta "Ciotki Ju" w Polsce” zrealizowany dla niemieckich linii lotniczych Lufthansa

Kategoria 5 – Public Affairs & Lobbying

- GGK PR za projekt „VAT w budownictwie” zrealizowany dla Związku Firm Deweloperskich

Kategoria 6 – Kampania społeczna

- Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie za projekt „Alkohol – Nieletnim dostęp wzbroniony!” zrealizowany z Państwową Agencją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (PARPA)

Wyróżnienia otrzymali:

Kategoria 1 – PR korporacyjny

- Eskadra BTL za projekt „Żywieckie Muzeum Humoru” zrealizowany dla Grupy Żywiec

- Partner of Promotion za projekt „Alchemia szczęścia przed Europlexem” zrealizowany dla firmy Kinomax

Kategoria 2 – PR produktu

- Profile za projekt „Odzyskujemy zaufanie do Neostrady Plus” zrealizowany dla Telekomunikacji Polskiej S.A.

- Sigma International za projekt „Promocja kwiatów” zrealizowany dla Biura Kwiatowego Holandia (BBH)

- GCI za projekt „Pierwsza w świecie internetowa transmisja z wyklucia wielkanocnych kurczaków” zrealizowany dla Chello (UPC), dostawcy internetu szerokopasmowego

- Partner of Promotion za projekt „Nike – lider na rynku, lider w świadomości” zrealizowany dla firmy Nike, producenta butów, odzieży i akcesoriów sportowych

Kategoria 3 – Kampania edukacyjna

- Profile za projekt „Plaża - Zdrowie - Uśmiech. Nad wodą bezpiecznie” zrealizowany dla Grupy PZU (PZU S.A. i PZU Życie S.A.)

- Spin Communications za projekt „Dobry sen - program walki z bezdechem niemowląt” zrealizowany dla firmy Nutricia Polska, marki Bebiko

Kategoria 4 – Komunikacja kryzysowa

- ITBC Communication za projekt „Inwestycja Enterasys Networks w JTT Computer S.A.” zrealizowany dla firmy Enterasys Networks

Kategoria 5 – Public Affairs & Lobbying

- ComPress za projekt „Kratka” zrealizowany dla firmy EFL

Kategoria 6 – Kampania społeczna

- Rowland Communications / Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji za projekt „Płytka wyobraźnia to kalectwo” zrealizowany ze Stowarzyszeniem Przyjaciół Integracji

- Feedback/Hill&Knowlton za projekt „Polskie danie dla Europy” zrealizowany dla Fundacji "Unia i Polska" oraz firmy Apsys Polska

- Headlines Brand & Corporate Communication za projekt „Nie kupuj od przemytników!” zrealizowany dla WWF, organizacji działającej na rzecz ochrony roślin i zwierząt

„Biorąc pod uwagę kondycję rynku usług PR, jesteśmy mile zaskoczeni jakością i ilością zgłoszonych do konkursu projektów” – powiedział Paweł Trochimiuk, Przewodniczący Jury – „Jesteśmy przekonani, że konkurs nasz stanie się najwyższej rangi wydarzeniem w branży, ustanawiającym najwyższe standardy PR w Polsce”.

Konkurs został ogłoszony 21 sierpnia 2003 r. Przeznaczony był dla wszystkich podmiotów prowadzących działania PR na terenie Polski (agencje Public Relations, korporacje i firmy, organy samorządowe, instytucje państwowe, fundacje i organizacje pozarządowe), a jego celem było wyłonienie najlepszych projektów PR realizowanych w okresie 2002/2003, zgłoszonych w jednej z poniższych sześciu kategorii:

1. PR korporacyjny, tj. projekt wspierający wizerunek podmiotów działających w Polsce;

2. PR produktu, tj. projekt wspierający wizerunek produktów lub usług;

3. Kampania edukacyjna, tj. projekt wspierający marketing lub wizerunek firmy, produktu lub usługi;

4. Komunikacja kryzysowa, tj. projekt, mający na celu przeciwdziałanie trwającemu lub potencjalnemu kryzysowi dot. firmy, produktu lub usługi;

5. Public Affairs i Lobbying, tj. projekt kampanii mającej na celu komunikację z szeroko pojętym otoczeniem społecznym, politycznym i legislacyjnym;

6. Kampania społeczna, tj. inicjatywa o charakterze niekomercyjnym, mająca na celu uwrażliwienie społeczeństwa polskiego na ważne kwestie społeczne i etyczne.

Decyzję podjęło 20-osobowe jury składające się ze znanych dziennikarzy i specjalistów w zakresie komunikacji, przedstawicieli agencji członkowskich ZFPR, jak również agencji niezrzeszonych w Związku.

Dołącz do dyskusji: Znamy już zwycięzców I. edycji "Złotych Spinaczy"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl