„Zrób krok w przyszłość” - RWE reklamuje się wśród firm
W prasie i internecie trwa kampania RWE skierowana do właścicieli i dyrektorów firm. Akcję przygotowały agencja IQ Marketing i dom mediowy Equinox.
Rozpoczęta w maju kampania reklamowa RWE ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. W akcji, prowadzonej pod hasłem „Zrób krok w przyszłość”, prezentowana jest usługa „Energia z wiatraków” skierowana do nowoczesnych przedsiębiorstw. W związku z tym grupą docelową reklam są właściciele i prezesi firm, dyrektorzy ds. finansów lub administracji, specjaliści z branży energetycznej oraz osoby odpowiedzialne w firmach za wybór dostawcy energii.
Akcja, zaplanowana do lipca, obejmuje prasę (m.in. „Doradca Energetyczny”, „Chłodnictwo i Klimatyzacja”, „Ecomanager”, „Hotelarz”, „Elektronika”, „Rynek Spożywczy”, „Przetargi Publiczne”) oraz internet (Inwestycje.pl, Magazynwino.pl, Rynekzdrowia.pl, Warsawvoice.pl, Rynekinfrastruktury.pl, E-hotelarz.pl, Plastech.pl Chemiaibiznes.com.pl, Tworzywa.com.pl, Retailnet.pl).
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja IQ Marketing, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Equinox.
Dołącz do dyskusji: „Zrób krok w przyszłość” - RWE reklamuje się wśród firm