"Życie nie jest czarne i białe. Tylko kawa tak" w reklamie Tchibo Black&White
Ruszyła digitalowa kampania wizerunkowa Tchibo Black&White. Akcję przygotowała agencja Plej, ze wsparciem Melting Pot i Shootme.
Idea kreatywna i hasło kampanii brzmią "Life isn’t black and white. Only coffee is". Ponad 60-sekundowy film prezentuje sytuacje, których kontekst nie jest oczywisty do ustalenia.
Komunikacja kierowana jest głównie do młodzieży. Niektóre ujęcia wykonano polaroidem.
Spot emitowany jest w social mediach oraz serwisach VOD. Kampania potrwa do końca września.
Za koncept kreatywny i realizację spotów odpowiada agencja Plej ze wsparciem strategicznym Melting Pot oraz domem produkcyjnym Shootme. Spot wyreżyserowali Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski z Shootme.
Agencja Plej zajmuje się obsługą w digitalu i social mediach marki kawy Tchibo Black&White od kwietnia tego roku, w wyniku wygranego przetargu
Dołącz do dyskusji: "Życie nie jest czarne i białe. Tylko kawa tak" w reklamie Tchibo Black&White