- W każdej dziedzinie niezwykle ważne jest dzielenie się wiedzą. Odczuwamy to bardzo wyraźnie w branży call center, która koncentruje się na kontakcie z ludźmi. Potrzeby ludzkie szybko się zmieniają, tak samo zmienia się technologia, która ma im sprostać. Co chwilę pojawiają się nowe wymiary kontaktów z klientami, firmy testują różne rozwiązania – aby nie powtarzać tych samych błędów i korzystać z dobrych i skutecznych wzorców, trzeba rozmawiać, opowiadać o swoich doświadczeniach. Dobre praktyki w branży są podstawą odpowiedniego poziomu usług i tym samym – sukcesu. Mam nadzieję, że nasza współpraca z innymi firmami w ramach Call Center Club będzie bardzo owocna i przyniesie korzyści wszystkim stronom – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.
Alfavox działa na rynku niemieckim od trzech lat. Przy wsparciu swojego partnera i dystrybutora z Monachium – firmy absolute.contacts GmbH proponuje klientom platformy dla systemów telekomunikacyjnych klasy contact center. Obie firmy będą promować rozwiązania Alfavox podczas targów CCW 2013. Zwiedzający będą mogli zobaczyć działanie systemu alfa Video Contact Center na żywo, w postaci prezentowanego systemu demo. Stoisko Alfavox i absolute.contacts zlokalizowane będzie w hali 4, stoisko 4A6.