Alior Bank zajął trzecie miejsce w badaniu jakości obsługi w placówkach, przeprowadzonym przez ekspertów portalu MojeBankowanie.pl w ramach 3. edycji rankingu „Instytucja Roku”.
„Instytucja Roku” to ranking instytucji z trzech głównych obsługowych branż w Polsce. Eksperci badają placówki bankowe, ubezpieczeniowe oraz telekomy. Celem rankingu jest promowanie i wyróżnianie firm, które są proklienckie i zapewniają przyjazne rozwiązania z punktu widzenia klientów.
Badanie jakości obsługi przeprowadzono w czerwcu br. Eksperci oceniali: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z doradcą oraz zakończenie spotkania.
- Alior Bank jest bankiem innowacyjnym, nie tylko pod względem wykorzystywanych technologii i oferowanych produktów, ale również jakości obsługi. Doceniamy budowanie indywidualnych relacji z klientami, a także promujemy najlepsze inicjatywy w zakresie wdrażania dobrych praktyk. Świadomie rezygnujemy z udzielania negatywnej oceny i negatywnego feedbacku w obszarze jakości, koncentrując się na pozytywnych aspektach i możliwościach rozwoju pracowników. W obsłudze klienta przede wszystkim stawiamy na ludzi. Pracownicy naszej sieci sprzedaży są wyjątkowo zaangażowani i efektywni, co w połączeniu z ich kompetencjami przekłada się na wysoką jakość obsługi. Wszystko po to, aby przenieść klienta w „Piąty wymiar relacji”, który rozwijamy od początku tego roku. Wyniki rankingu „Instytucja Roku” potwierdzają, że Alior Bank zmierza w dobrym kierunku – mówi Urszula Krzyżanowska-Piękoś, wiceprezes zarządu Alior Banku.
Czerwcowe badanie było pierwszym z czterech zaplanowanych w 2017 r. Średni wynik ze wszystkich edycji pozwoli w styczniu 2018 r. wyłonić zwycięzców rankingu „Instytucji Roku 2017”. Firmy mogą otrzymać wyróżnienia w dwóch kategoriach: „Najlepsza jakość obsługi w placówce” oraz „Najlepsza jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu”.