Do obsługi bieżącej działalności firmy zostały wybrane następujące moduły Comarch OPT!MA: Płace i Kadry, Księga Handlowa, Księga Podatkowa, Środki Trwałe oraz Kasa/Bank.
Efektywne funkcje Comarch OPT!MA sprawiły, że firma mogła ograniczyć czas potrzebny na obsługę klientów, co przełożyło się na wzrost efektywności pracy biura o ok. 20 proc. w skali roku.
– Decyzję o wdrożeniu Comarch OPT!MA podjęliśmy nie tylko ze względu na rekomendację Stowarzyszenia Księgowych Polskich, ale także, i przede wszystkim, ze względu na prostotę i szybkość pracy na programie oraz stałe dostosowywanie go przez producenta do zmieniających się przepisów – mówi Edyta Bartos, prezes zarządu Roswell Sp. z o.o. – Dużymi atutami oprogramowania są także automatyzacja procesów oraz szybki dostęp do bazy przez naszych klientów, co jest szczególnie ważne przy dostępie do danych kadrowo-płacowych – dodaje Edyta Bartos.
Roswell Sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi w zakresie obsługi kadrowo-płacowej firm, rekrutacji oraz doradztwa HR. Jej klientami są firmy z różnych branż i rodzajów prowadzonej działalności. Dewizą funkcjonowania Roswell jest wsparcie klientów w zakresie operacyjnym, aby mogli oni maksymalizować zyski, koncentrując się wyłącznie na biznesowej działalności.
ALPOL – rozwiązania IT oferuje kompleksowe rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw oraz organizacji publicznych i samorządowych. Specjalizuje się w trudnych i nietypowych wdrożeniach, wymagających obszernego dostosowania systemu do wymagań klienta.