Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-09-24

A A A POLEĆ DRUKUJ

INSIGNIA dla marki Total

Agencja INSIGNIA z początkiem września rozpoczęła współpracę z firmą TOTAL, producentem olejów silnikowych. Klient został pozyskany w wyniku działań new business agencji.

W ramach współpracy agencja przygotowała akcję promocyjną dla sektora B2B skierowaną do handlowców, warsztatów i sklepów specjalistycznych, oraz loterię skierowaną do konsumentów indywidualnych.

Istotnym elementem akcji promocyjnej są także materiały POS przyznawane warsztatom i sklepom za dokonanie zakupu olejów Total i Elf.

Materiały POS zawierają materiały promocyjne zapraszające klientów końcowych do udziału w loterii, w której można wygrać samochód Citroen C3, telewizory Samsung i ubrania F1. Szczegółowe informacje dotyczące loterii znajdują się na stronie www.wygrajztotal.pl.

Dodatkowo, dla punktów dystrybucji olejów został również zorganizowany konkurs fotograficzny na stronie www.zalogamistrzow.pl, w którym można wygrać wspólną jazdę z kierowcą rajdowym – Hubertem Ptaszkiem.

Agencja INSIGNIA odpowiada za opracowanie strategii działań i kreację kampanii, która - obok stworzenia dedykowanych landing pages (www.kierujsiewygrana.pl, www.wygrajztotal.pl i www.zalogamistrzow.pl) – obejmuje przygotowanie kreacji graficznych, key visuali i materiałów POS.

INSIGNIA zorganizowała i czuwa nad przebiegiem loterii.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS