Według wyników tegorocznego badania satysfakcji klientów ponad 95% respondentów uważa, że produkty i usługi oferowane przez itelligence są wysokiej jakości a ponad 88% jest zdania, że firma w pełni zaspokaja ich potrzeby. 95% respondentów sądzi, że itelligence wywiązuje się z zapisów umowy SLA. W oczach 90% klientów itelligence posiada wizerunek firmy godnej zaufania.
W ocenie współpracy z itelligence wyłania się wizerunek firmy uczciwej (96% pozytywnych głosów przy braku głosów negatywnych), profesjonalnej (93% pozytywnych głosów przy braku głosów negatywnych), z którą łatwo się skontaktować w razie potrzeby (93%). Klienci są zadowoleni z kontaktów z pracownikami itelligence, oceniając pozytywnie zarówno kontakt osobisty, jak i telefoniczny. Pracownicy itelligence zostali ocenieni jako uprzejmi, chętni do pomocy i kompetentni.
„Raport z tegorocznego badania cieszy nas szczególnie, ponieważ nie tylko utrzymaliśmy wysoki poziom zadowolenia naszych klientów, ale także w kilku obszarach polepszyliśmy wyniki. To rezultat naszych wysiłków w obszarze zarządzania relacjami z Klientami. W itelligence priorytetowo traktujemy indywidulane potrzeby Klientów i dokładamy wszelkich starań, aby mogli liczyć na kompetentne i sprawne wsparcie na każdym etapie realizacji zakupionej usługi.” - powiedział Arnold Nowak, prezes zarządu itelligence sp. z o.o.
W porównaniu z badaniem przeprowadzonym w 2012 roku o 12% zwiększyło się zadowolenie klientów z jakości produktów i usług oferowanych przez itelligence. Ponadto, w tym roku klienci wyżej ocenili terminowość itelligence (wzrost o 11%).
www.itelligence.pl