Maszyny samoobsługowe NCR SelfServ 83 Series już dostępne dla klientów PKO BP S.A.
· Firma NCR Polska Sp. z o.o. nawiązała współpracę z bankiem PKO BP S.A.
· W ramach współpracy uruchomiony został projekt pilotażowy z wykorzystaniem najnowszej generacji maszyn samoobsługowych NCR w dwóch miastach w Polsce;
· W Warszawie i Jeleniej Górze w oddziałach banku PKO BP stanęły urządzenia SelfServ 83;
· Projekt będzie realizowany przez około 6 miesięcy;
· Dzięki rozwiązaniu NCR, Klienci banku będą mogli samodzielnie realizować usługi, które dotychczas były dostępne jedynie w okienku bądź bankowości elektronicznej (PC, mobile).
Dziś wystartował pilotażowy projekt NCR oraz PKO BP S.A. Klienci banku w placówkach w Warszawie i Jeleniej Górze będą mogli korzystać z bankomatów SelfServ 83. Bankomaty, oprócz wypłaty gotówki, czy sprawdzenia salda pozwalają posiadaczom kart płatniczych oraz przedsiębiorcom, którzy posiadają konto w banku zrealizować wpłatę gotówkową na konto własne, przelew między własnymi rachunkami, przelew na dowolne konto oraz założyć lokatę. Pilotaż będzie trwał około 6 miesięcy.
Kolejną fazą współpracy będzie wprowadzenie dodatkowych usług dla klientów banku, które pozwolą na uzyskanie pożyczki gotówkowej, realizowanie przelewów do ZUS i urzędu skarbowego, dokonywanie wpłat gotówkowych na obce konto, zakładanie rachunków oszczędnościowych oraz umówienie się na spotkanie z doradcą banku.
Samoobsługowe maszyny NCR korzystają z Connections, platformy oprogramowania dla instytucji finansowych, która umożliwia tworzenie i aktualizację aplikacji zapewniających spójne doświadczenia konsumenta na urządzeniach przenośnych, online, w placówkach bankowych oraz za pośrednictwem bankomatów.
Nawiązanie współpracy z PKO BP S.A. wprowadza bankowość detaliczną w Polsce w nową erę. Bankomaty zainstalowane w placówkach banku zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa, są łatwe w obsłudze i pozwalają na szybsze realizowanie transakcji. Jesteśmy przekonani, że to rozwiązanie wpłynie zarówno na zwiększenie satysfakcji klientów jak i wpłynie na efektywniejszą obsługę klientów – podkreśla Bartłomiej Śliwa, Dyrektor Zarządzający na Europę Wschodnią NCR.