– Dziś konkurencyjność firm w dużej mierze opiera się na szybkości działania, elastyczności czy automatyzacji, które z kolei może zapewnić tylko wykorzystanie technologii. Narzędzia informatyczne, jakimi są systemy klasy ERP, pozwalają przedsiębiorcom dostrzegać luki i szanse, dają możliwość lepszego wykorzystywania posiadanych zasobów, automatyzacji procesów i pracy, eliminacji błędów, zbierania wiedzy, analizowania i wyciągania wniosków. Stąd hasło tegorocznej kampanii: „Wiele elementów, jeden decydujący” – mówi Kamil Góral, dyrektor Centrum Rozwoju Biznesu, odpowiedzialny za marketing Sektora ERP firmy Comarch.
– Na rynku dostępnych jest kilkadziesiąt rozwiązań IT do zarządzania firmą. Zdajemy sobie sprawę, że jednym z wyróżników naszej oferty, obok kompleksowej obsługi procesów zachodzących w przedsiębiorstwie, jest przyjazny dla użytkownika interfejs programów. Nasze aplikacje wyróżniają się na rynku atrakcyjnym interfejsem, co też podkreślamy w komunikacji kampanii – dodaje Anna Krupińska.
Kampania reklamowa prowadzona jest m.in. w formie billboardów sponsorskich emitowanych w TVP1, TVN24 oraz TVN CNBC, a także spotów emitowanych w Internecie. Ponadto, kampania realizowana jest w wydaniach mobilnych prasy biznesowej.
Kreację kampanii przygotowała agencja Sointeractive, natomiast za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MEC Poland.
Zobacz spot: http://www.youtube.com/watch?v=sUBcCRbG20U