Na początku lipca do FinAi® dołączył Tomasz Wierzbicki, który jako Head of Digital Performance będzie odpowiedzialny za realizację kampanii efektywnościowych w kanałach digitalowych. To kolejna osoba, która w ostatnim czasie wzmocniła dział marketingu firmy.
Tomasz Wierzbicki objął stanowisko Head of Digital Performance i będzie odpowiadał za przygotowanie strategii i wdrożenia działań w zakresie optymalizacji konwersji, lead generation oraz wsparcia sprzedaży.
Tomasz doskonale uzupełnia kompetencje zespołu marketingu FinAi®. Działania, za których implementację będzie odpowiedzialny mają kluczowe znaczenie dla przyszłego sukcesu firmy, dlatego mocno stawiamy na budowę zespołu performance marketingowego, który będzie dodatkowo wspierany przez nasz wewnętrzny dział Data Science & Analytics - mówi Paweł Ostrowski, CMO FinAi®.
Wierzbicki jest związany z branżą marketingu od 2011 roku. Karierę rozpoczął w domu mediowym OMD jako media buyer. W latach 2012-2016 stworzył dział Performance w Grupie Socializer, a następnie w agencji ISOBAR, gdzie zarządzał m.in obszarem Paid Social dla klientów grupy Dentsu. Przed Przejściem do FinAi® odpowiadał za opracowanie strategii performance marketingu i wdrażanie modeli atrybucji dla kluczowych klientów w iProspect Polska.
Dział marketingu FinAi® liczy obecnie 9 osób, do końca 2017 roku planowana jest jego dalsza rozbudowa.
FinAi® to założona w 2016 r. polska spółka technologiczna z branży finansowej. Firma pracuje nad wdrożeniem innowacyjnej platformy kredytowej, która skróci i przede wszystkim uprości skomplikowaną dotąd drogę klienta do uzyskania kredytu bankowego. Spółka zatrudnia obecnie ponad 30 osób - najlepszych specjalistów
z dziedziny finansów, nowych technologii oraz komunikacji marketingowej. FinAi® pozyskał w rundzie seed 4,6 mln złotych. Inwestorem jest Fundusz Fidiasz, należący do Krzysztofa Domareckiego – założyciela Grupy Selena.