2 mln widzów „The Voice of Poland 7”. TVP2 wiceliderem rynku
Siódmą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 2,02 mln osób. W porównaniu do szóstej serii widownia show spadła o 150 tys. oglądających. TVP2 w czasie emisji programu była wiceliderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 10,48 mln zł.
„The Voice of Poland 7” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o godz. 20.05, w okresie od 3 września do 26 listopada br. Średnia widownia muzycznego widowiska wyniosła 2,02 mln osób, co przełożyło się na 13,48 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,45 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię, wynoszącą 2,47 mln oglądających, zgromadził odcinek audycji z 17 września br. Wszystkie trzy topowe emisje, to odcinki pokazane około godz. 21.15.
Data | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |||
17-09-2016 | 21:17:18 | 22:17:23 | 2 469 537 | 17,93% |
01-10-2016 | 21:10:51 | 22:04:38 | 2 266 230 | 15,85% |
03-09-2016 | 21:16:12 | 22:08:33 | 2 262 579 | 16,29% |
Dla porównania, szóstą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 2,17 mln osób, co przełożyło się na 14,13 proc. udziału w 4+ i 15,76 proc. w 16-49. Oznacza to, że program stracił 150 tys. widzów.
TVP2 w czasie nadawania szóstej edycji „The Voice of Poland” była wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajął TVN z udziałem na poziomie 16,52 proc., emitujący wówczas „Mam talent” i filmy fabularne. Trzeci był Polsat (filmy animowane, mecz piłki nożnej i początek programu „Twoja twarz brzmi znajomo”; 12,37 proc.), a czwarta - TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, „Komisarz Alex”, dokumenty i filmy fabularne; 9,48 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-49 Dwójka była trzecia za TVN i Polsatem (czwarta bez zmian była Jedynka).
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVN | 2 480 057 | 16,52% | 994 214 | 16,59% | 1 454 282 | 16,39% |
TVP2 - The Voice of Poland 7 | 2 024 034 | 13,48% | 847 560 | 14,14% | 1 282 136 | 14,45% |
Polsat | 1 856 959 | 12,37% | 932 641 | 15,56% | 1 209 671 | 13,63% |
TVP1 | 1 424 202 | 9,48% | 398 154 | 6,64% | 716 978 | 8,08% |
Wpływy z reklam wyemitowanych przy siódmej serii programu wyniosły 10,48 mln zł. Dla porównania, nadawany rok temu szósty sezon show z reklam przyniósł 9,27 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Zwycięzcą 7. edycji „The Voice of Poland” został Mateusz Grędziński.
Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 8,34 proc.
Dołącz do dyskusji: 2 mln widzów „The Voice of Poland 7”. TVP2 wiceliderem rynku