24/7 odpowiada za akcję “Mam Haka na Raka”
24/7 zwyciężyła w przetargu na obsługę 7. edycji Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”. Tegoroczna edycja programu poświęcona jest nowotworom układu chłonnego - chłoniakom. Organizatorem programu jest Polska Unia Onkologii, a partnerem strategicznym firma GlaxoSmithKline.
Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa i koordynacja przebiegu 7. edycji „Mam Haka na Raka”, w tym m.in. promocja programu w mediach, pozyskanie patronów i partnerów, bieżąca współpraca z interesariuszami, a także działania komunikacyjne w social mediach.
Za bezpośrednią koordynację przebiegu programu odpowiada zespół konsultantów 24/7 kierowany przez Katarzynę Fabjaniak-Czerniak oraz Michała Szapiro.
Umowa została zawarta do końca września 2014.
Dołącz do dyskusji: 24/7 odpowiada za akcję “Mam Haka na Raka”