„27:1. Dzień dobry emocje” w reklamie Gazeta.pl
W ramach kampanii „Dzień dobry emocje”, promującej portal Gazeta.pl (Agora), na ulicach Warszawy pojawił się w weekend mobilny billboard z hasłem „27:1”. Reklamowanie portalu tym hasłem potrwa do wtorku.
1 marca wystartowała nowa kampania wizerunkowa portalu Gazeta.pl, mająca podkreślać, jak mocno angażuje on użytkowników. Przeprowadzana jest pod hasłem „Dzień dobry emocje”. - Naturalnym się wydaje zatem, że w związku z emocjami, jakie wzbudził wybór Donalda Tuska na szefa RE, zespół marketingu portalu Gazeta.pl wykorzystał ten nowy format kampanii, żeby odnieść się do bieżących wydarzeń. W weekend na ulicach Warszawy można było zobaczyć mobilną kreacje outdoorową z hasłem „27:1”, przygotowaliśmy też billboard dla niektórych portali internetowych, a na potrzeby stacji radiowych specjalny spot - komentuje Nina Graboś, dyrektor do spraw komunikacji korporacyjnej Agory. Część kampanii pod hasłem „27: 1” ma zakończyć się we wtorek, 14 marca.
Niedawno w ramach tej samej kampanii („Dzień dobry emocje”) przygotowano reklamy skierowane do Tomasza Machały, dyrektora zarządzającego obszarami informacji i biznesu w Grupie Wirtualna Polska, oraz Bartosza Węglarczyka, dyrektora programowego Onetu.
Akcja „Dzień dobry emocje” realizowana jest w telewizji (stacje główne i tematyczne TVN i Polsatu, Metro TV, Stopklatka), w kinach (Helios, Gutek), internecie (serwisy VoD, platformy społecznościowe), radiu (TOK FM, Złote Przeboje, Rock Radio, RMF FM) prasie („Glamour”, „Elle”, „Polityka”) oraz na outdoorach (citylighty i billboardy). Kreację kampanii przygotował butik kreatywny „Warsaw by the Sea”. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Blue 449.
Dołącz do dyskusji: „27:1. Dzień dobry emocje” w reklamie Gazeta.pl
I dopisek - jak z dobrej gazety z dobrymi dziennikarzami zrobić bezkształtny twór prorządowy w latach 2007-2015 i aktualnie antyrządowy.