3,94 mln widzów „M jak miłość” w sezonie 2020/2021
Obecnie nadawany 21. sezon „M jak miłość” ogląda średnio 3,94 mln widzów. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49.
Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 8 września 2020 roku do 23 marca 2021 roku wyniosła 3,94 mln osób. Przełożyło się to na 27,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 24,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 23,37 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 2 lutego br. Przed telewizorami zgromadził 4,28 mln oglądających.
TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN, który emituje wtedy gł. teleturniej „Milionerzy”, a jego udział wynosi 8,38 proc. Trzeci jest Polsat (gł. filmy fabularne i „Ninja Warrior Polska”; 7,97 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 2,91 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP2 jest zdecydowanym liderem rynku.
„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.
Dołącz do dyskusji: 3,94 mln widzów „M jak miłość” w sezonie 2020/2021